«Карго» термині «жүк» дегенді білдіреді. Қарапайым мағынада, карго-жеткізілім — бұл шетелден Қазақстанға тауарларды минималды кедендік рәсімдермен тасымалдауды жеңілдететін қызметтердің толық кешені.
Карго-жеткізілімнің не екенін және оның негізгі ерекшеліктерін қарастырайық.
Карго-жеткізілімнің ерекшеліктері
Карго-жеткізілім әдетте 20-30 кг-дан 3 тоннаға дейінгі кіші және орта көлемдегі коммерциялық жүктерді тасымалдау үшін ыңғайлы. Жоғарғы шек ең кіші стандартты контейнердің жүк көтергіштігімен анықталады, ол дәл 3 тоннаға есептелген.
Клиенттер карго-жеткізілімге жүгінеді, егер оларға жеке контейнер жалдау экономикалық тұрғыдан тиімдірек болатын ірі партияларды тасымалдау қажет болмаса немесе үлкен көлемнен жүктің бір бөлігін жеткізу арқылы үнемдеу үшін.
Карго-жеткізілім әсіресе Қытай және Түркия сияқты экспорттық тауарлардың жоғары көлемі бар елдерде сұранысқа ие.
Егер сізге, мысалы, 200 кг тауарды тасымалдау қажет болса, онда бүкіл контейнерді жалдау орынсыз болады. Карго-жеткізілімнің көмегімен сіз сияқты бірнеше тапсырыс берушілер контейнердің үлесін төлейді, нәтижесінде ол толығымен жүктеледі.
Карго-жеткізілім арқылы жиі тасымалданатын тауарлар мысалдары:
- Киім, аяқ киім және тоқыма материалдары;
- Құрылыс материалдары;
- Электротехникалық бұйымдар;
- Жиһаз және интерьер заттары;
- Автокөліктер, мотоциклдер және велосипедтерге арналған қосалқы бөлшектер.
Карго-жеткізілім — бұл заңды ма?
Кейде карго-жеткізілім арқылы жүктің шағын партияларын тасымалдайды, бұл ретте басқа тауарлар өзгеше декларациялануы мүмкін, бұл кедендік төлемдерде үнемдеуге көмектеседі. Мысалы, тауар «аксессуарлар» ретінде тіркелуі мүмкін, бұл кедендік шығындарды айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді. Формальды түрде бұл бұзушылықтарға жақын болуы мүмкін, алайда процесті жеңілдетеді және уақыт шығындарын азайтады.
Сонымен қатар, карго-жеткізілімді пайдалана отырып, Қазақстанға кейбір тауарларды әкелуге шектеулер бар:
- Жануарлар текті азық-түлік өнімдері (ет, сүт өнімдері);
- Өсімдіктер;
- Тыңшылық деп жіктелуі мүмкін байланыс жабдығы;
- Балық аулау торлары;
- Дәрі-дәрмектер.
Тауарларды әкелудің өзекті шарттары мен жеткізу мерзімдерін логистикалық компаниядан нақтылаған жөн.
Карго-жеткізіліммен айналысатын компаниялар қалай жұмыс істейді
Көбінесе карго-компаниялар «кілтпен» қызметтерді ұсынады. Бұл сізге кедендік құжаттарды рәсімдеумен немесе жүкті сүйемелдеумен өзіңіз айналысудың қажеті жоқ дегенді білдіреді. Жүктеуден бастап қоймаға жеткізуге дейінгі барлық процедураларды мамандар өз мойнына алады.
Логистикалық компаниямен типтік ынтымақтастық былай көрінеді:
- Менеджер сіздің тапсырысыңыз туралы барлық қажетті ақпаратты алады;
- Көліктің оңтайлы түрі мен жеткізу түрін таңдайды;
- Жүкті дайындағаннан кейін заңдық сүйемелдеу, жүкті сақтандыру немесе күзет сияқты қосымша қызметтерді ұсынуы мүмкін;
- Жүк келгеннен кейін кедендік тазарту жүргізіледі, содан кейін тауар сіздің қоймаңызға жеткізіледі.
Карго-жеткізілім және шығындар
Айталық, сіз Қытайдан Қазақстанға жүк тасымалдағыңыз келеді және шығындарды бағалағыңыз келеді. Міне, ескеру қажет негізгі шығындар:
- Қаптама. Карго-компаниялар жүктерді пошта қызметтерінен гөрі сенімдірек қаптайды, картон, скотч және пенопласт қолданылады.
- Жеткізілім. Шығындар салмақ бойынша есептеледі, және бұл шығындардың ең маңызды тармағы. Болашаққа ескертпе: пойызбен жеткізу ұшаққа қарағанда арзан, және уақыт жағынан іс жүзінде салыстырмалы.
Карго-жеткізілімдегі аналитика
Аналитика тіпті карго-жеткізілім мәселелерінде де маңызды рөл атқарады. Карго-компаниялардың көмегімен сіз тауарды, мысалы, Қытайдан, тікелей сіздің қоймаңызға жеткізе аласыз, одан кейін оны маркетплейстер арқылы сатуға немесе сақтауға жіберуге болады.
Дайын тізбек былай көрінеді: сіз тауарды таңдайсыз — оны карго көмегімен жеткізесіз — және маркетплейстерде сатасыз.
Алайда тауарды сатып алмас бұрын, нақты нені және қандай көлемде жақсы әкелу керектігін түсіну маңызды. Бұған аналитика және біздің AWW қызметіміз көмектеседі.
AWW-дағы «ниша талдауы» құралының көмегімен сіз қазіргі уақытта қандай тауарлар ең сұранысқа ие екенін бағалай аласыз. Бәсекелестерді талдау арқылы сіз сондай-ақ бәсекелестеріңіз өз тауарларын қалай ұсынатыны және карго-жеткізілімді қалай пайдаланатыны туралы түсінік аласыз. Бұл сіздің бизнесіңізді табысты дамыту үшін мүмкіндіктердің кең спектрін ашады.